top of page

Min nya favoritoutfit


Hej på er!

När jag bytte utseende och hela köret så kände jag också för att köpa en ny outfit. Min syster såg sedan denna fina outfiten med denna jacka som jag velat ha hur länge som helst och så köpte vi båda hela den outfiten. Jag tycker att det är en sjukt fin och matchande outfit. T.ex så är där en rosa linje på jackan, och då fick denna personen vi hittade outfiten från in lite rosa genom en linje på kanten av schabraket, och i benlindorna. Denna outfit är bokstavligen den enda jag rider i just nu och jag tycker att jag ser så cool ut, haha. Först tyckte jag att Matilda och jag såg nästan helt likadana ut, platinablont hår, samma outfit osv men vi ser helt enkelt ut som systrar. Jag har lite gulare hudton och lite mer annorlunda ansikte än henne, men ändå ser vi lika ut. Sedan köpte jag också de dyra "Harry Potter glasögonen" som Matilda och jag kallar dem. Jag älskar dem! De är så coola.. och runda, för de enda glasögonen av den typen som jag har haft innan är i rosa, och jag gillar inte att ha rosa så mycket på mig, i alla fall inte i en hel outfit. Och i gårdagens inlägg sa jag att jag skulle fixa "Mina hästar" och jag har kommit på en jättebra idé! Dock ska jag göra exakt samma sak om igen med 46 hästar till då jag bara har gjort denna "saken" till min starthäst, hehehe... men jag måste göra det, typ NU eftersom jag bara har en trial på programmet jag använder i 27 dagar till och då är det snabba ryck som gäller! Annars är programmet väldigt dyrt, så.. ja. Jag tänkte också posta outfits oftare, varannan dag, kanske vart tredje, det beror helt på men om jag gör det så ofta kommer jag också att antingen blogga OM något annat i det inlägget (som jag gör nu) eller skriva två inlägg på en dag. Det kommer helt enkelt att variera men jag tycker att det skulle vara roligare med fler outfits på bloggen, då jag själv älskar att göra outfits och titta på outfits som andra skapat, speciellt om man går in på en blogg man vet har outfits i ens stil. Så om ni vill ha alla outfits samlade efter ett tag, kommer ALLA outfits att finnas i kategorin "Outfits & kläder" så att ni slipper bläddra bland alla inlägg för att hitta en outfit.

Här kan man verkligen se på mitt nya utseende, är jättenöjd. ^^


bottom of page