top of page

Väldigt oaktiv.


Hej, igen!

Jag vet att jag har varit oaktiv, i åtta dagar nu. Men jag har behövt en veckas liten paus nu när skolan börjat igen. Nu när jag har kommit in i rutinen och då blir det enklare att blogga. Jag kommer dock att blogga mer om IRL och mina hästar där för det är mycket som händer nu, jag rider Foxy och Pjevs och jag ska även rida in två hästar hos min lärare i skolan eftersom hon vill sälja dem och behöver hjälp med att träna dem. Så jag har mycket att blogga om men jag hinner inte riktigt ibland sitta och göra tre outfits på SSO för att lägga ut här. Dock har jag lite planer och tänkte dela med mig av dem sen. Men om jag inte nämnt det tidigare så är jag en person som har väldigt svårt för att göra klart saker. Att ha hållt denna blogg aktiv så länge förvånar mig att jag har orkat, och därför vill jag verkligen inte bara lägga ner för att man är mindre sugen på spelet under en period. Jag har inte svårt att göra klart saker för att jag inte orkar, det är mest att jag alltid hittar nytt att göra. T.ex så skriver jag en bok just nu. Jag har skrivit ungefär 40 sidor men nu tog det stopp, för jag vill skriva en ny eftersom jag har kommit på en ny, och bättre historia. Förstår ni grejen? Det är därför jag är ganska stolt att jag har lyckats hålla igång denna blogg. För oftast brukar det vara att jag startar en blogg, bloggar två gånger varje dag i en vecka. Sedan går jag och startar en YT istället. Jag har inte drivet kvar att göra klart saker ibland eller inspirationen. Men jag tränar på det. Men nu kör vi igång igen! Helt sjukt att bloggen fyllde tre månader den 10 Januari. ♥


bottom of page