top of page

Vinterfestivalen - Luna Dreamers


Just nu i Luna Dreamers har vi under en vecka vinterfestivalen. Något som jag längtat efter enda sedan dagen jag gick med. Jag har filmat lite delar här och där och ska klippa ihop allt till en film sedan, men idag hade vi i alla fall snöbollskrig. Riktigt rolig idé! Eventledaren var klubbledaren Ellen och vi skulle kasta snöbollar på det andra laget genom att gå igenom personen och "peka" på den. Blir man pekad på tar man på sig ett vitt plagg, och när man har tre vita plagg på sig så är man ute. Eventet skulle egentligen bara vara i en timme men vi gick övertid med 20 minuter, vilket inte gör något då eventet var jättekul! Båda lagen pratade på discord med varandra, men dock var jag inte med och pratade då jag aldrig pratat med dem innan då jag är så blyg, haha. Men det gick bra, jag klarade mig genom hela leken med två liv kvar i slutet! Riktigt kul att höra alla skrika "fan" och "ta henne" på discord, haha. Längtar tills nästa event av vinterfestivalen! Imorgon börjar i alla fall skolan och jag känner inget särskilt, ingen ångest eller så i alla fall, men på samma gång är det inte som att man längtar!


bottom of page