top of page

Så mycket ändringar!


Hej!

Idag så fixade jag ett konto på ett annat lands server och hur kan ni hitta i denna videon:

I alla fall, jag vill ha detta kontot för att kunna spela med andra personer och kunna vara där så jag skapade ett konto på den amerikanska servern Night Star! Medan jag gjorde det så gick jag in på hemsidan som vanligt men så fort jag skulle registrera mig så bemöttes jag av en helt ny design! Som ni kan se på bilden ovan så var det så det såg ut när jag skapade min karaktär. Mycket mer fräscht och jag tycker verkligen om det. Dock när jag kom in så märkte jag att mycket mer hade ändrats. Man kunde galoppera det snabbaste även under tiden man gjorde nybörjar-cavalettin och cavalettin såg helt annorlunda ut som ni också kan se på bilden ovan. Det var intressant men ganska främmande då jag har skapat ganska många konton och det har varit samma vanliga. Dock tycker jag att det är synd att de tog bort maxgränsen till kort galopp. Det var ganska kul att lära sig att galoppera snabbt efter den cavalettirundan. Efter det så gick jag vidare och märkte ännu en ändring! (oj!) Loppet som Loretta har i "westernpaddocken" hade blivit helt annorlunda. Alla tunnorna och det andra är borta och loppet man kör går bara ett varv runt hela paddocken. På bilden ovan så kan ni också se det. Jag har ett speciellt minne också från den banan och det var när Matilda och jag precis hade börjat spela, den dagen då vi registrerade oss skulle köra den banan. Eftersom det var så "svårt" att styra hästen eftersom vi styrde med musan *host host* (hade inte upptäckt pilarna eller w,a,s,d) så Matilda var så övertygad om att spelet var jättedåligt för tävlingen var så svår! Dock lyckades jag övertala henne till slut att försöka klara av tävlingen. Jag har inte spelat mer efter detta men är nästan helt säker på att jag kommer stöta på mycket fler ändringar. Synd att de tog bort den roliga banan i Lorettas paddock, men nu är det ju en jättefin och tom paddock att ha lektioner i så det är ju en fördel utan en massa tunnor i vägen.


bottom of page