top of page

Ny look!


Hej alla!

Jag har faktiskt bytt hår på Starstable nu till ombré igen. Inte för att jag tröttnade på det bruna, jag älskar det bruna håret, haha! Men eftersom jag ska påbörja en film till 2016 så tänkte jag att jag skulle byta hår så att den karaktären inte ser ut exakt som Lydia, i min förra film. Då blir det lite konstigt. Kolla också på outfiten jag har, jag älskar den tröjan! Kan visa på lördag hela outfiten som "veckans outfit" med hästsaker och allt. :) Jag hade i alla fall också tänkt berätta en IRL grej som hände igår, jag tar det snabbt bara utan att berätta för mycket. Min ponny smet till min granne, och den grannen han smet till, är inte särskilt frisk i huvudet så att säga. Mamma och jag smög ut i HENNES hage för att se om han var där, och vi såg honom från långt avstånd där. Vi var tvungna att ta bilen (trots att vi är grannar) för att vägen är på andra sidan (ca 1 km till hennes väg) Så jag följde med, vet dock inte varför. Jag satt i bilen och typ skakade av rädsla medans allt hände och min mamma försökte hämta vår ponny men hon vägrade låta oss hämta honom. Dock blev min ponny så rädd att han sprang hela vägen hem, genom staket och allt (vet dock inte hur han gjorde det, men han är ej skadad) och lät sig fångas in av min syster som hade turen att se honom när han kom panikslagen. Jag var så rädd så utan att säga till mina föräldrar hoppade ut ur bilen och sprang 1 ½ km hem. Det kändes så overkligt när jag sprang där i mörkret på vägen utan reflexväst eller lampa, sedan körde mina föräldrar hem när grannen till slut gick hem igen. Det hände mycket fler saker men känns lite för mycket att säga allt det, men behövde skriva av mig lite om allt som hänt. Är fortfarande rädd, pga andra saker som hänt nu men jag hoppas allt fixar sig. Det har blivit mycket IRL inlägg på sistone, men snart är det 2017 och jag ska ju börja på YT igen förmodligen lite smått, det blir kul!


bottom of page