top of page

Julklappar, hästar och filmer! (update)


Hej på er!

Nu ska jag försöka komma igång med bloggningen igen som vanligt. I dagens uppdatering kom det nyårssaker och lite nya kläder. Jag har dock inte varit inne än men iförrigår gjorde jag en film med min syster. Den kan ni se ovan. Men jag har i alla fall haft en superbra jul med fina julklappar trots att jag inte önskade mig någonting i år. Jag fick en massa fina kattsaker och så fick jag en jättefin starstable tröja, ett starstable block osv. Så jag blev jätteglad och jag fick ju mest kattsaker, haha. Min shettis Oscar fick en ny fin grimma och för en gångs skull hittade jag en bra storlek, eftersom han har ett så himla litet huvud. Igår var jag och red för Anna Hassö med Pjevs, och det var riktigt kul att träna för henne. Först skulle jag inte åka för att det hade varit storm (lite farligt att köra med transporten då) men vi hann precis i tid. Fast Pjevs fick åka dit lerig och med halvt utsläppt man med lite flätor här och där, haha. Det var i alla fall jättekul och Pjevs hoppade fint. Det var inte bara hoppning utan faktiskt inomhusterräng, med t.ex vattenmatta, stockar osv. fast i ett ridhus! Det blev lite bilder också som ni kan se om ni trycker på läs mer. Och juste,visst är det nya nyårstemat fint? Rätt så snabbt gjort men det räcker för nyår varar inte så länge, haha. Jag ska också börja med min YT lite smått, inte bestämda dagar för videos eller så men lite ibland lägger jag ut någon video som denna ovan.

Pjevs var väldigt rädd för vattenmattan i början som ni kan se haha, men sedan gick det ju bra!


bottom of page