top of page

Det är dags, igen!

Hej på er alla!

Sedan jag gjorde filmen Skuggan har jag bara tänkt och tänkt på nya historier att skriva, komma på, filma, redigera och göra ännu en film. Nu ska jag göra trailern och låten ovan tänker jag använda till trailern, det kommer bli sååå bra! Ska inte avslöja mer nu men det blir inte en film som Skuggan. Historian om hur filmen kommer att gå har inspirerat mig från boken Colorado, hästen från vildmarken. En riktigt bra bok som jag fick när jag tävlade i ponnygalopp, jag fick till och med en hälsning i boken från författaren! Wiiiiie :D Men anledningen till att jag berättar så tidigt om filmen är för att jag ska lägga in på min blogg här att kunna ansöka till skådespelare för man behöver speciella hästar och kläder för att kunna anmäla sig och delta i filmen. Så jag kommer att fixa en flik här på sidan med all info där.


bottom of page