top of page

Julkalender - Lucka 24


Ett ord - Äntligen.

Jag har längtat och längtat till den här dagen och ÄNTLIGEN kan jag visa detta. Denna luckan skulle ha kommit ut igår men vad som finns i luckan var en så stor fil att det tog några timmar att ladda upp den, inklusive hela natten när jag sov. Vet dock inte om den laddades då ens för jag tror min dator också sov... Men vem bryr sig om det, den är här! I dagens lucka visar jag en film som jag har gjort. Den heter Skuggan, och jag har jobbat med denna film under hela December månad. Jag vill bara säga TACK till alla skådespelarna och speciellt till Matilda Nightwater som har hjälpt mig så sjukt mycket med filmen. Jag är ju inte en särskilt stor bloggare eller Youtuber för den delen, men jag ska se till att fler ser filmen. Den här filmen ska inte bara stanna vid 5 pers, nej vi satsar stort nu hörrni! Men vem vet, vi kanske stannar på 150 visningar men jag ska i alla fall kämpa lite åtminstone för att fler ska se den. Just nu har den legat uppe en hel dag, och jag har fått ca 8 nya prenumeranter, 150 visningar och två jättefina kommentarer på filmen. Ja, två kommentarer gör mycket för mig och det gör mig väldigt glad ska ni veta. Så TACK ni som kommenterar, jag är skitnöjd med denna filmen och hoppas verkligen att fler ser den som kommer att ÄLSKA den lika mycket som jag gör. Nu är det dags att börja blogga som vanligt igen, imorgon tänkte jag visa lite av de saker jag fick i julklapp idag. I min familj öppnar vi julklapparna den 25 eftersom jag är halvfransk, haha. Men det får ni se imorgon. Hoppas ni har haft en RIKTIGT GOD JUL! Vi ses imorgon, med ett nytt välskrivet inlägg. Glöm inte att titta på filmen, gilla och kommentera ♥


bottom of page