top of page

Julkalender - Lucka 15


Luckan idag är alldeleeees för sen, jag vet. Och så kom inte ens videon med LD ut igår. *suck* När jag lovade i gårdagens lucka att en video skulle komma ut hade jag helt glömt att jag skulle iväg och julhandla! Förhoppningsvis kommer den idag men vi får ju inte glömma lucka 15! I dagens lucka har vi ett roligt julspel, jag har INTE gjort det, men jag hittade det på en sida där man gratis fick kopiera in en HTML kod till sin hemsida. I detta spelet så hugger man sin egna gran som man sedan kan dekorera hur man vill. Inte världens roligaste spel men mysigt att spela under julen, och om du gör en gran får du jättegärna skicka den till mig via min mail lovisashortforest22@gmail.com för att visa! Du kan spela spelet på min blogg här! Kommer fixa en sida med alla spel och saker, som jag har lagt in här. Det kommer fixas senast efter julen men kanske nu, vi får se om jag hinner.


bottom of page