top of page

Julkalender - Lucka 13


Idag är det lucia! I söndags så red jag faktiskt ett ridande luciatåg på Pjevs. Min kompis var med och gick med min shettis Oscar eftersom han är så liten, och det blev jättefint! Pjevs var duktig men väldigt nervös och hade mycket svårt att stå still under tiden som vi skulle sjunga och publiken ta bilder, att höra på en liten shettis med bjällror på tyglarna gjorde inte saken bättre, haha. Men det var bra miljöträning och han är ju trots allt bara fem år. Oscar tog det lugnt och chillade med min kompis, vi selade honom så att han skulle se ut som en ren. ;) Men till dagens lucka! En fin luciabild där jag bara har redigerat kläningen lite längre så det ser verkligare ut. Blev riktigt nöjd med denna bilden! Fast det ligger inte så mycket redigering bakom den egentligen.


bottom of page