top of page

Levlingstips!


Hejj!

Själv försöker jag att levla varje dag, och det går väl helt okej. Hästarna går saaakta upp i level 15 en efter en. Men nu har jag börjat med en sak som gör så att det går mycket fortare för mig, jag lyssnar på storytimes. Inte sådana som är typ 6 minuter utan 20 + minuter så man slipper byta video hela tiden. Det går så fort och man bara gör tävling efter tävling och helt plötsligt är man klar! Det funkar jättebra för mig men jag vet inte hur det funkar för andra. Här är i alla fall några tips hur man gör levlingen roligare!

  • Lyssna på någon storytime eller bara sätt igång någon video som du tror är intressant att lyssna på, men som man inte behöver se på.

  • Lyssna på musik!

  • Skypa med någon kan alltid vara kul.

  • Levla med kompisar/klubben

Det är de få som jag lyckats komma på nu. Som sagt så funkar storytime bäst för mig, medans t.ex musik för mig fungerar inte alls. Det går lika långsamt (haha.) Har ni några fler tips? Hur brukar ni göra?


bottom of page