top of page

De nya hemstallen! - Utloggad hela tiden


Bild lånad från Starstable

Hej alla!

Idag kom de nya hemstallen och eftersom jag var hemma idag så kunde jag logga in redan vid 12 och titta på hemstallen. De är sjukt fina och jag har redan köpt två nya boxar. Två nya boxar kostar 249 sc om jag minns rätt. Lite för dyrt enligt mig men jag överlever! Jag tänkte faktiskt visa er i en kort video hur mitt stall ser ut, lite bilder, och vilka hästar jag faktiskt har i stallet, men det har laggat så mycket. Som många andra har upplevt det så får man nätverksfel hela hela tiden och det är lite buggigt. MEN jag tänker inte klaga på SSO som har gjort ett sånt fint stall. Det var trots allt en väldigt stor uppdatering. Jag gillar i alla fall jättemycket att det bara är att dra hästarna från hagen till en box, men en sak som jag inte gillar så mycket är att hästen man rider på har boxen till höger om ingången? Totalt onödigt. Många vet jag vill ha bestämda boxar för sina hästar så att det blir mer personligt, och det bara förstör, eftersom om man rider en häst som stått i en helt annan box så får den boxen till höger om ingången? Nja, inte så bra funktion. Men annars är jag helt för de nya hemstallen! Snygg design, inte för "barnslig" om ni förstår vad jag menar och det funkar superbra. Jag hoppas i alla fall att alla buggar är fixade imorgon, för klockan sju på morgonen kommer första luckan i julkalendern här på bloggen OCH ett extra inlägg om de nya stallen såklart. För jag kan inte spela under tiden som jag skriver det här, men imorgon får ni se lite mer bilder och annat. Vad tycker NI om stallen? Saknar ni dem förra? I uppdateringen kom också som vanligt juluppdrag, men kunde som sagt inte spela så imorgon bitti kl 5 eller 6 om jag vaknar då så ska jag se till att göra dem i lugn och ro, haha!


bottom of page