top of page

Veckans outfit liiite försenad! - V.48


Ryttare Tröja: Silvergladebyn Byxor: Silvergladebyn Handskar: Belöning från uppdrag Hjälm: Västkobbens fiskeby Stövlar: Silvergladebyn

Häst Sadel: Gallerian Schabrak: Gallerian Träns: Jorvikstallet Benlindor: Västkobbens fiskeby

I lördags glömde jag helt bort att visa er veckans outfit, och idag när jag levlade lilla Dragonmaster så satte jag på denna och tyckte den blev ganska så snygg! Men jag rekommenderar att man tar som tröja: Rosa cardigan istället för baseballjackan för det blir nog snyggare. Har haft de rosetterna ett tag och nu äntligen hittade jag något att matcha dem till. Eftersom jag är rätt så besatt (haha) av att det ska gå fort när jag rider så funkar denna outfit lika bra till tävling som till bara vardag. Rida 44 och Snabbhet 28.


bottom of page