top of page

Det här är jag!


Hej, och välkommen tillbaka! Idag hade jag tänkt berätta lite mer om mig själv så att du får lära känna mig bättre. Jag har hittat några frågor om Starstable som jag tänkte besvara.

1.Vilken level är du i? Jag är i level 19 just nu.

2.Hur många hästar har du? Jag har 42 fina hästar. :)

3.Vilken klubb är du med i? Jag äger min egna klubb, Jolly Cats Team som ej är aktiv. (har den för att slippa inbjudningar till andra klubbar.)

4.Favorit häst? (av sina egna hästar) Min favorithäst måste nog vara min nya mörkbruna islandshäst Moonstar aka Mani. Är helt kär i honom! Eller min lipizzaner Luckyclover aka Lucky.

5.Hemstall? Jag har mitt hemstall i New Hillcrest.

6.Hur länge har du spelat SSO? Jag har spelat SSO i ungefär 4 ½ år.

7.Star rider? Jag är lifetime star rider. Första gången jag blev star rider (inte lifetime) var den 26/5-2012!

8.Favorit plats på SSO? Det var en svår fråga, men det måste nog vara de fina ängarna vid Dews Farm i Epona, och själva gården också. Jag älskar stranden och den fina fyren!

9.Spelade du Starshine Legacy spelen? Ja, jag har spelat ettan, tvåan och trean men tyvärr inte fyran.

10.Din ålder? Jag fyller 12 i November.

11.Förebild på SSO? Ingen särskild, jag vill bara uppnå en bra blogg med nöjda läsare! :)

12.Favorit uppdrag? Mitt favorit uppdrag måste nog vara när man räddar Lisa, och ska spela harpa över vattnet och allt det där, det var ett jätteroligt uppdrag!

13.Hur ofta spelar du? Det beror på. Jag har ju ingen klubb att logga in till och chattar väldigt sällan med mina vänner. Jag loggar in när jag känner för det men nu när jag har min blogg kommer det nog att bli oftare!

14.Favorit tävling & championat? Min favorit tävling är Månskärebyns tävling. Jag tycker den är lite mysig, och det finns roliga hinder att hoppa! Mitt favorit championat är New Hillcrests nya championat. Har dock bara gjort det en gång men det var väldigt roligt, men väldigt svårt! Om jag ska välja ett jag har tävlat oftare så är det nog Fort Pintas championat. Jag gillar det inte särskilt jättemycket, men det går oftast bra på just det championatet, haha!

15.Smeknamn? Inget, just nu.

16.Vem umgås du med på SSO? Ingen, är oftast ensam. Det har blivit så när jag inte är med/har en klubb och jag känner typ ingen längre, men det gör inget! ;)

17.Snö eller ingen snö? På Starstable? Jag gillar nog mest sommaren på SSO men det beror ju faktiskt helt på. När det är December vill man nog helst ha snö men när det är Juni vill man nog inte ha snö. Jag tycker om båda.

18.Karaktär, ögon och hårfärg? Jag har brunt hår på SSO, och gröna ögon.

19.Redigerar du, bloggar, eller gör videos eller spelar du bara? Ja, jag har ju denna bloggen, hehe. Jag tycker om att redigera, men gör det inte längre. Sedan älskar jag också att göra videos men jag känner inte riktigt för det just nu. Så det är mest spel och blogg!

20.Favorit soulrider ryttare & häst? Min favorit soulrider måste vara Lisa med Starshine. Jag visste inte riktigt om jag skulle ta dem, eller Alex med Tin can. Men jag tycker att Lisa är så cool!

21.Favorit karaktär i SSO? Svår fråga. Jag har ingen aning!


bottom of page